16 Ocak 2012 Pazartesi

Golden Globe izlenimleri..


Başlığa bakıp aha biri daha cnbce den tören izleyip gereksiz yorumlarını yazmış demeyin, hiç öyle olmadı. :)
Sinema dünyasının en büyük ödülü olan Oscar’ların da öncüsü olarak kabul edilen Altın Küre ödül töreni dün geceydi (ya da bu sabah mı demeliyim ?) Bir heves Cnbce karşısına geçtim canlı yayında ödül töreni izlemeyeli uzun süre olmuştu. Sonra kendi kendime sabahın altısına kadar sürecek töreni izlemenin bana kazandıracakları ve kaybettirecekleri üzerine küçük bir liste yapmayı düşündüm ama kazançlar kısmına yazacak bir şey bulamayınca listeyi bile tamamlamadan televizyonu kapatıp yatağa doğru kırmızı halıda yürüdüm. Nasılsa sabah tüm gazeteler kazananları ve kırmızı halı foto galerilerini paylaşacaktı. 
Uzun süredir dizi bağımlılığına kapıldığım için çok fazla film seyretmediğimi farkettim ödül kazanan hiç bir filmni izlemedim tabi bunda aksiyon filmlerine olan düşkünlüğümün de etkisi olabilir. Neyse lafı fazla uzatmadan listeyi aşağıda verelim. Benim bloguma gelene kadar bir çok yerde okumuş olabilirsiniz tabi ama benim amacım zaten habercilik yapmak değil kişisel tatmin ve tarihe  not düşmüş olmak.

         Sinema
         -En iyi film: The Descendants
         -En iyi erkek oyuncu: George Clooney
         -En iyi kadın oyuncu: Meryl Streep
         -En iyi film (Müzikal veya Komedi): The Artist
         -En iyi erkek oyuncu (Müzikal veya Komedi): Jean Dujardin (The Artist)
         -En iyi kadın oyuncu: Michelle Williams (Müzikal veya Komedi): (My Week With Marilyn)
         -En iyi yönetmen: Martin Scorsese (Hugo)
         -En iyi yardımcı erkek oyuncu: Christopher Plummer (Beginners)
         -En iyi yardımcı kadın oyuncu: Octavia Spencer (The Help)
         -En iyi senaryo: Woody Allen (Midnight in Paris)
         -En iyi yabancı dilde film: (A Separation) (İran)
         -En iyi animasyon: The Adventures of Tintin (Steven Spielberg)
         
         Televizyon
         -En iyi dizi (Drama): Homeland
         -En iyi erkek oyuncu (Drama)-Kelsey Grammer (Boss)
         -En iyi kadın oyuncu (Drama)-Claire Danes (Homeland)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder