14 Şubat 2012 Salı

PTGye veda ve Gündemdışına merhaba.

Vay be! Yılların PTG’si kendini feshetmek zorunda kaldı. Organıze ettiği toplantıları, bastığı kitaplarıyla yerelde gündem belirleyici, ulusalda da güçlü bir aktör olmak yolunda ilerleyen Politika Tadarım Grubu artık yok. Keşke sebeplerini yazabilseydim ama yapabileceğimiz tek açıklama Kurucumuz Hakan Mehmet Kirişin durumu duyurduğu şekilde olabilir “Görülen lüzum üzerine 11 Şubat 2009 tarihinde kurulan basılı ve internet ortamında bulunan 6 kitap çalışmasına, pek çok konferans ve akademik araştırmaya imza atan, SDÜ öğrencilerinin yetişmesinde de önemli katkıları olan Politika Tasarım Grubu, 11 Şubat 2012 tarihi itibariyle varlığına son vermek durumunda kalmıştır.” Umarım o lüzumu görenler doğru birşeyler görebilmiştir. Şimdi Yeni CHP hareketi gibi yeni grup hareketi mi başlatmalı yoksa vazgeçip izleyici mi olmalı karar verme zamanı diye düşünürken eski dostum Emre Karaoğlu ile karşılaştım (ki kendisi aynı zamanda PTG’nin hosting sponsoru olur, kendisine ne kadar teşekkür etsek azdır.) işlerin yoğunluğundan konuşurken elindeki projesinden bahsetti; gundemdisi.com. Sloganı da Tayyibin olmadığpı tek site. Projenin hayata geçmesi için Emre’nin biraz motivasyona ihtiyacı vardı, elimden geldiğince motive etmeye (!) çalıştım umarım başarılı olurum . Yahu bi aralar motivasyon mesajlarıyla ünlü bi amcamız vardı dimi? Bak kötü hissettim birden  Projenin detaylarından şimdi bahsetmeyeceğim. Bu projede yer alacağım için ne kadar keyifli olduğumu anlatamam. Çok anlamsız cümleler kurduğumun farkındayım. Heyecandan olmalı. Gündemle ilgili yeni bir pozisyon çıkana kadar mesai saatleri dışındaki işim gücüm gündemim gundemdisi.com artık. Yalnız son bi açıklama yapsak iyi olur sitenin adı gündem dışı yanlış anlamalara mahal vermeyelim gündem dişi değil  Merakla bekleyiniz!

1 yorum:

  1. Fena motive oldum. En kısa zamanda test yayınındayız :)

    YanıtlaSil