9 Mart 2012 Cuma

Günün Sözü...




80 saattir yüce meclisimizin çatısı altındayım. Mecaz değil salı sabaha karşı girdim meclise hala dışarı çıkmış değilim gecenin bi yarısına kadar süren Milli Eğitim Kültür Gençlik ve Spor komiyonunda 4+4+4 diye bilinen 222 sayılı İlköğretim ve Eğitim Kanunu ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi görüşmeleri sayesinde 3 gecedir koltuk tepesinde uyuyorum.
bu yoğun tempoda evden uzak kalmanın yarattığı stresle facebook durum güncellememe " senden nefret ediyorum Ankara!" yazmıştım.
Sağolsun bir kaç arkadaşım teselli mesajları yazdı ama bunlardan en güzeli Bülent Abi'nin yazdığı mesajdı.  "angaranın gasveti üzerinden uzak olsun"
Okuduğum anda Yoda usta tarafından seçilmiş Padawan gibi hissttim kendimi. Gücün yanımda olduğunu hissettim.
Çok yaşa Bülent Usta!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder