19 Ekim 2012 Cuma

Geri Döndüm.

Uzun zaman oldu yazmayalı. Yazmadığım süre içinde hayatımda bir çok değişiklik oldu. Belki değişikliklerin yarattığı yoğunluktan belki de beceriksizlikten yazamadım bir türlü.
İlk değişiklik işimle ilgili oldu.TBMM'deki görevimi bırakıp üniversiteye döndüm Ankara'nın kasvetinden, işin yoğunluğundan ve özellikle Zonguldak Amele birliği Misafirhanesinin rezil odalarından kurtulup karımın yanına döndüğüm için mutluyum.
Bir aylık bekleme süreci yaşadım Ispartaya döndükten sonra, yönetimin bana uygun (!) bir görev bulması bir ay sürdü. Şimdi Prof. Dr. Hasan gürbüz Bilgi Merkezinde görevliyim. Koha isimli açık kaynak kodlu kütüphanecilik yazılımını Türkçe'ye çevirdik. Şimdi ne yapacağım belli değil zira daha bugün bitti.
Bu arada çalışma saatlerim de ilginçleşti saat 14 - 21 arasında çalışıyorum, sabah uykusunun tadını sonuna kadar çıkarıyorum
Bunun dışında en büyük, en heyecan verici, en güzel enlerin eni hatta meşhur deyişle fevkaladenin fevkinde bir değişiklik daha oldu. Baba oluyorum. Çok heyecanlı olduğumu söylemeye gerek yoktur herhalde.
Günlerimiz bebişimizi düşünmekle geçiyor. keşke cep telefonumuzda bir ultrason uygulaması olsa da her dakka görebilsek :)

Uzun lafın kısası tekrar yazmak istiyorum.
Döndüm geldim yazıyorum.

1 yorum:

  1. hayırlı uğurlu olsun... bebeğiniz... işiniz... herşey gönlünüzce olsun...

    YanıtlaSil