18 Temmuz 2014 Cuma

Happily Ever After. S07E01




Bu yazıyı yazmak için saatlerdir bilgisayar başındayım, hayatımın en önemli olaylarından birinin yıldönümüne, evlilik yıl dönümümüze yakışan bir yazı yazmaya çalışıyorum.
Bugün sevgili karımın ve kızımın yanında olamayacağım, belki birkaç satır eksikliğimi azaltır.
Daktilo başında sayfaları buruşturup atan yazarlar gözümün önüne geliyor, sil tuşuna bastıkça. 

Olmuyor! Olmuyor!

Her zaman olduğu gibi, yazmak çok zor oluyor. Altı koca yılı özetlemek değil yapmak istediğim. Altı yılın hayatıma kattıklarının değerini anlatmak istiyorum.

Son altı yılda bende büyük iki değişiklik oldu.


Koca oldum ben son altı yılda. Evet, cüsse olarak da kocaman oldum farkındayım ama konumuz o değil. İyi bir koca olabildim mi bilmiyorum ama elimden geleni yaptım. Hemen burada aklıma gelen bir alıntıyı paylaşayım!


Baba oldum altı yılın son 16 ayında! Evet, dünyalar tatlısı kızımız Deniz’in, dakikalarca ağız dolusu söyleyerek her an hatırlattığı gibi ben baba oldum. Bunun sorumluluklarının farkındayım elbette.

Ve hayatımın en önemli iki olayında yanımda olduğun ve bu güzelliklere ortak olarak benimle yaşadığın için sana binlerce kez teşekkür ederim canım karıcığım.

Son altı yılda birçok değişik ve önemli şey yaşadık. Birçok ilk girdi hayatımıza birçok zor gün yaşadık. Bu zamanlarda hep yanımdaydın, bundan sonrakilerde de yanımda olacağını bilmek güven veriyor bana.
Sen bu satırları okurken ben çok uzakta olacağım ama geri dönmek için sabırsızlanıyor olduğumu bilmeni istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder