9 Aralık 2012 Pazar

Isparta'dan flört geçti




7 Aralık 12 benim için tarihe geçen günlerden biri oldu. 1998 yılının Ağustos’unda Bulutsuzluk Özlemi’ni Bergama’da sabahın beşine kadar beklediğim o geceden beri bir müzisyenden imza almak için konser salonu kapısında beklememiştim. Hiçbir konser o kadar heyecanlandırmamıştı beni.

Hangi konser olduğunu söylemedim tabi kusuruma bakmayın. SDÜ Rock topluluğunun organize ettiği Flört konserindeydik efendim. Isparta’nın son zamanlardaki en bomba konseriydi diyebilirim. Çok kafa adamlar olduğu şarkılarından ve kliplerinden belli olan grubun sahne performansını değerlendirmek tabi bana düşmez ama uzun zamandır en çok eğlendiğim ve beğendiğim konser buydu. Bence en kısa sürede bir konser albümü yapmalılar.

Bu arada Konser organizasyonunda emeği geçenlere konser sonunda ayrı ayrı teşekkür etmek isterdim ama çoğunu tanımıyorum onların adına kardeşim gibi sevdiğim Mehmet Özgün’e teşekkürü borç bilirim. Özellikle Timsahla tanışma fırsatını bulduğum için ama bageti unuttuk be Memedim.


Tabi konserle ilgili çok komik ama bir o kadar üzücü bir noktaya değinmeden edemeyeceğim. Süleyman Demirel Üniversitesi 1. Sınıf öğrencisi 17 yaşındaki A.M.K. (Reşit olmadığı için tam adını yazamıyoruz ) Akşamüzeri Damla büfeden bir paket kısa Camel aldıktan sonra Bordo’daki yaşıtlarıyla buluştu, Flört Konseri öncesi birkaç bira içip geceye hazırlandılar sonra arkadaşlarının davetine icabet edip yol üzerindeki Mod Bara uğrayıp bir bira da orda içtikten sonra Konser mekanı olan şehrin gururu Barida otele geldi. Gelmesiyle birlikte acı haberi konseri organize eden Mehmet abisinden aldı “Konserde 18 yaş sınırı var!”
Neden mi? çünkü konser mekanı alkollü! Maazallah reşit olmadan içki içip sarhoş olursa! Cık cık cık olur mu hiç böyle şey.

Çocuk baba ocağından üniversite okumak için babasının onayıyla ve güveniyle bilmem kaç yüz kilometre uzağa gelmiş ayaklarının üzerinde durmayı öğreniyor. Sen hangi konsere girip giremeyeceğine onun yerine nasıl karar veriyorsun anlamıyorum.
16 yaşımdan beri bir çok alkollü mekana girdim çıktım bu zamana kadar bende herhangi bir sorun olduğunu görmedim. Haa tabi yaa zaten sorun bu değil mi? Yazıklar olsun bana!

Neyse efendim sözü uzatmaya gerek yok değerli vaktinizi Isparta’da yaşadığımız engellerle ziyan etmeyelim. Umarım Mehmet kardeşim ve tayfası böyle kaliteli konserler düzenlemeye devam ederler ve 18 yaş sınırına takılmayacakları konser mekanını da sayın büyüklerimiz bizlere sunarlar.

Son olarak Flört’ü canlı dinlemek isteyenler https://www.facebook.com/flortofficial adresini takibe alsınlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder