11 Mart 2014 Salı

Berkin...




Cumartesi günü bir haftalı Atina seyahatinden döndük, bir hafta boyunca yaşadıklarımızı facebook ve instagram hesaplarımızdan fırsat buldukça paylaştık. Ama daha detaylı anlatmak istiyordum. Eğlenceden yemeğe ne kadar çok ortak yanımız olduğunu, İnsanların ne kadar yardımsever, güler yüzlü, eğitimli olduğunu, anlatmak istiyordum.
Athens University of Economics an Business ziyaretim sırasında muhtemel polis öğrenci çatışmasının ortasında kaldım. Ben gençlere destek olmak için barikatın ucundan tutsam mı diye düşünürken üniversite rektör yardımcısı beni arka kapıdan nasıl kaçırdı onu anlatmak istiyordum.

Cumartesiden beri fotoğraflara bakıp nerden başlasam hangi sırayla anlatsam diye düşünüyordum.

Ama bu sabah her şey saçma, Her şey anlamsız geldi.


Ekmek almak için çıktığı evine 269 gündür dönememişti. Polisimizin yazdığı destanın (!) en acı satırlarından biri oldu Berkin. Bu sabah Berkin’in ölüm haberi geldi. 14 yaşında girdiği hastaneden 15 yaşında cansız bedeni çıkabildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder